čtvrtek, února 14, 2008

Prvních sto kešek

Stovka se musí v geocachingu oslavit a tou stou se stala Lisensky Hrbitov - OLD GC18Q2B. Když jsem po ránu vstával, že nachystám něco na svou připravovanou kešku, mrknul jsem na gc.com a blízká keška mě nastartovala k okamžité akci. Během minuty jsem opouštěl domov a po cestě si říkal, že by FTF? Kdepak v Brně. Jsem byl rád, že jsem stihl TTF.

I o týden později se nám zadařilo. Ve Žďáru nad Sázavou kam jsme vyrazili na návštěvu k rodině, byla publikována Little Charles Bridge GC18WCW předházející den a navíc na nám známém místě. Tak jsme si v autě říkali, že by to mohlo být tak páté až osmé místo a když jsem zastavil a uviděl davy turistů scházejících se Zelené hory, tak jsem myslel, že snad ani neodlovím. Ale TTF tam na nás počkalo a udělalo nám velkou radost.

Tak se těšíme na dvě stě a třeba to bude na Výroční cache...

Žádné komentáře: