sobota, března 15, 2008

První Whereigo hra Dělová koule na Špilberku

Díky Mareklovi jsem si mohl zahrát novinku hru pro Whereigo. Přehrávač pro Whereigo hry jsem si stáhnul už druhou verzi, vyšla právě před týdnem. Instalace probíhá tak, že si stáhnete PlayerInstall.CAB a přenesete jej do PDA pomocí ActiveSync, například do složky Temp. V PDA na tento soubor kliknete v průzkumníkovi a nainstakujete. Dále je potřeba nainstalovat MS .NET ten se nainstaluje do PC a potřebné soubory doinstaluje do PDA.

Můj první pokus probíhal na Acer n50 a tam se mi Whereigo přehrávač nepodařilo rozchodit.

Napodruhé na Ipaq hx2190(Windows Mobile 5.0) se již zdařilo.
Hru Dělová koule na Špilberku (keš) jsem stáhnul a opět přes ActiveSync nakopíroval do složky MyDevice\My Documents\Groundspeak\Whereigo\Cartridges

Pro spojení GPS Bluetooth modulu a PDA jsem zkoušel různé postupy a jako stoprocentní se mi osvědčilo následující.
Bluootooth modul Evolve Gotraxx jsem spároval s PDA. Na ikonce pro modul(BT GPS SSP) jsem zvolil připojit(Connect) a z menu spustil Whereigo player.

Z nabízených her vyberete Dělovou kouli a můžete začít.
Teda mohli by jste, ještě nastavení GPS. Vypnul jsem Auto detect GPS a zvolil Com8 a rychlost 9600. Informace jsem předtím zjistil v programu GPS Test, který už jsem měl nainstalovaný v PDA.

Vlastní hra již probíhala bez problémů. Aplikace za celou dobu ani jednou nespadla.
Vzorně vyhledávala zóny a oznamovala jejich nalezení zvukem i zobrazením příslušné lokace. Jediné co nefungovalo korektně bylo zobrazování více-řádkových názvů úkolů. Druhý řádek byl částečně schovaný a nečitelný. Šipka pro navigaci není velká, ale fungovala vzorně i s 5hz modulem. V navigaci je asi zapnutá nějaká filtrace, protože při dohledání keše jsem si všiml drobného zpoždění reakce šipky(cca 1s). Vzdálenost se zobrazovala v mílích po přiblížení ve stopách.

Podrobnosti ze hry samotné si nechám pro sebe, jen doporučuji na konci dohranou hru uložit. Program se při ukončení zeptal.

Odemknutí hry pomocí kódu, který jsem se dozvěděl na konci hry se mi bohužel nezdařilo. Zapsal jsem si ho do mobilu a i si myslím, že dobře, ale hru se na webových stránkách nepodařilo odemknout. Ještě, že druhý způsob, nahrání uložené hry na server dopadl dobře. Skoro si říkám, že si snad chtějí ty data prozkoumat :-)
Soubor uložené hry najdete ve složce MyDevice\My Documents\Groundspeak\Whereigo\Cartridges a má příponu wgs.
Soubor zkopírujte do PC a na stránce pro odemknutí hry jej nahrajete na server(upload).
T4TG

Žádné komentáře: